reklama

Kam speje slovenská literatúra (výsledky výskumu)

Môj nereprezentatívny internetový sociologický výskum sa skočnil. Výsledky sú šokujúce: za dve hodiny kliklo na moju poviedku s názvom Umelec (Literárny kok*t) 214 ľudí, pričom karma tohto článku presiahla 11 bodov. V dnešnej postmodernistickej dobe už vulgarizmy nikoho zvlášť nevzrušujú, napriek tomu erotické romány istého nemenovaného Maxima O. Otcova dosahujú závratnú predajnosť, o akých sa spisovateľským pojmom ako Dušan Mitana alebo Rudolf Sloboda mohlo aj v časoch ich najväčšej slávy iba snívať. Tragické? Skôr by som povedal, že nespravodlivé...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Redakcia blog.sme.sk môj článok po menej ako dvoch hodinách zmenila z literárneho kok*ta na "literárneho packala". Zasiahli tak do môjho neavizovaného výskumu, ktorý som bol nútený predčasne ukončiť.

Týmto sa ospravedlňujem všetkým, do ktorých práv bolo publikovaním môjho vulgárneho prozaického dielka zasiahnuté. Odpusťe, panie slovenčinárky...

Navzdy & forever Váš

Pavol Štrba

Pavol Štrba

Pavol Štrba

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mgr.??? Grr!!!momentálne tu Zoznam autorových rubrík:  skrachovaný prozaikon the roadja & môj kanónDidactica Magnanočník Adriana Mólapolitologikatoto by som nečítal

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu