reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Štrba

Pavol Štrba

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mgr.??? Grr!!!momentálne tu Zoznam autorových rubrík:  skrachovaný prozaikon the roadja & môj kanónDidactica Magnanočník Adriana Mólapolitologikatoto by som nečítal

reklama

ja & môj kanón

Nitra (ČB)

Pavol Štrba

Nitra (ČB)

Včera sme si s tuná s frajerkou urobili taký maličký foto-piknik po našej milovanej Nitre...

  • 18. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Čierno-biely jablkový fotokoláč...

Pavol Štrba

Čierno-biely jablkový fotokoláč...

New York je zaujímavý kúsok sveta. Skôr než ale prídu na rad slová, musí vám postačiť aj tento môj monochromatický fotoriport. Ak by som sa mal narodiť ešte raz, narodil by som sa v čierno-bielom...

  • 4. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu